måndag 17 september 2012

HEJHEJ

Ojojooj, så himla dött här. Jag ska försöka kicka igång den här sidan lite igen (Jävla timing när jag åker till Spanien i en vecka imorgon, men ändå)

Sedan sist då, vad har hänt?

Jag håller på att packa ihop min lägenhet för att flytta ihop med den här hunkiga pojkvännen jag har
Han har även odlat mustasch, ser ni? Den suger, som att pussa en kaktus ungefär, fast han är ju fin i den. Och vill han vara fin får tydligen jag lida pin.
Så nu blir det byebye stenis (så himla sorgligt på ett sätt) och Lagmansgatan i Mjölby. Och så blir det hejhej Vadstena och Sjögatan och goda grannar och kullerstensgator. Mysigt, visst!

Sen har ju hunden jag har blivit så himla stor. Eller hon är ju inte större än vad hon ska vara, men hon är ingen liten valp längre. I lördags var vi i Tycklinge och hundknäppingen badade. (Christina också iofs, eller ja. Så mycket som det visar att han badade) Dom gillar varandra så himla mycket, det är nästan så jag blir lite avundsjuk

Sen har jag ju, kära nån, blivit moster. Till Nils. han är jätteskojig. Det ser ju vems om helst: 

Fast det där är bara en sinnesförvirrad bild på Nils, egentligen är han varken skelögd eller sned i munnen. 

Se bara, vilken skönhet. jag har bestämt att jag ska åka och klappa på honom igen så fort jag är hemma från Spanien och inflyttad på Sjögatan. 

Nu ska jag jobba vidare. Mors!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar