måndag 15 augusti 2011

Bra helg!

Way out west var faktiskt helt strålande! Väder, vänner, musik o allt. Var typ tusen personer jag aldrig hann se röken av dock. Konstigt att det alltid blir så. Samma med band man vill se som man prioriterar bort i vindjungeln.
Igår hann jag hem och vända, sen till Vadstena och fin-hanen som bor där. Vi åt pasta och kollade på The King's speech. Eller okejdå.. Qrizz kollade på filmen, jag låg och sov i soffan. Ryckte sådär som man bara gör när man är så jäkla sliten och försöker sova. Frestande tjej!
Synd, för det verkade vara en bra film.

Sen somnade vi innan elva och vaknade i morse vid sju. Ändå inte utvilad, förstår inte! Men imorgon ska jag sätta igång träningen igen och sen ska jag aldrig mer vara trött!
Det sa dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar