torsdag 18 augusti 2011

Gym o klassåterträff.

Jag var på gymmet förut, fast jag trodde att jag inte skulle palla det med den här träningsvärken, men kära jävla nån vad skönt det var efter ett tag när man var lagom varm, det bara släppte i ryggen. Jag hade kunnat stanna på löpbandet hela dagen.
Nu är det dock tillbaka lite, men inte ens i närheten som innan. Träna bort träningsvärk it is!

Sen har jag varit i skogen vid Minnestad och plockat kantareller. Skogen är så sjukt otäck! Jag var helt jävla livrädd. Mest rädd för att se Skogsrån och Näcken och sånt där annat otäckt.
Jag tror jag är tusen gånger räddare för skogen än för mörkret. (För att inte tala om alla djur som kan tänkas dyka upp)

Sen raka vägen till Boxholm för att planera klassåterträffen. Det börjar dra ihop sig, och allt går som tänkt.

Nu ska jag lägga mig ner en svängis, det känns som jag får feber. Och det tänker jag ICKE gå med på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar