måndag 15 augusti 2011

La Redoute bevisar åter igen sin låga IQ.

Jag beställde ett par skor för ungefär tusen år sen från La Redoute. (Okejdå, handen på hjärtat så var det i början av juli.) Dom skulle komma 25e juli. 25e juli kom och gick och ytterligare nån vecka.
Jag har nog en ganska normal iq, tackar som tänker på mig, La Redoute. Eftersom att dom då skickade ett mail med texten "Din order är försenad" Inget nytt datum, eller andra användbara uppgifter.

La Redoute tänkte alltså att OM jag hade missat att det varit den 25e juli så är det bäst dom mailar till mig och berättar detta. Det kunde lika gärna stått precis så; "25e juli har varit, så att du vet"
Det här är inte första gången som jag dumförklarar La Redoute i den här bloggen. Förra gången jag beställde där ifrån så var dom minst lika tröga. 
Så kära nån, Dellen... note to self: Beställ inte mer från La Redoute! 

Jag vill egentligen inte ens ha skorna längre, jag hatar dom lite. Redan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar