måndag 1 augusti 2011

Mjukare än snöflingor i april.

Gårdagen var en alldeles strålande söndag! Vaknade i Göranssons fåtölj, varm och jävlig och tog mig hem till Putte Par och letade reda på Drömmens telefon i Parketten. Där låg den så fint i en påse tillsammans med en tändare. Tur ska man ha!

Sen slog klockan tolv och det vet vi ju alla att klockan tolv en söndag är det bakismats-möte på Torget. En vegetarisk utan paprika med sås senare och lite minnespusslande med fina vänner gick vi mot Timmerö.
Mothermartinfucker och Eric badade, sen togs tåget mot Mjölby.

Jag hann sova en svängis innan Christian kom på besök och vi parkhängde och det var heelt okej att vara bakis i skuggan på en filt med fint sällskap!

Sen köpte vi mat på Thai Hoa, hyrde film och hade äkta söndagsavslutning på helgen. Sen sov jag som en sten hela natten, tror inte jag vaknat en enda gång. Eller jo, förresten jag vaknade av att min arm sov så hårt så att jag var tvungen att lyfta upp den med andra armen och flytta den, den var liksom helt död.
Lika trött som hela jag. 


Nu ska jag snart rusa ner till Expert och framkalla min engångskamera ifrån gummibåtsracet. Ska bli spännande att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar