söndag 14 augusti 2011

Way out west lördag.

Jag och Elin var i slottsskogen redan klockan elva och drack kaffe och åt gött.
Vi var verkligen bland de första på plats.






Sen kom Fredrik och Patrik och det blev vin, öl, cider-time.
Den drömmen, Lucas, cissi, Hanna, Rasmus, Henke, Ponta o alla alla dom.
Där nånstans gick jag och känn in och tatuerade oss.
Smidiga tjejer!


Såhär med facit i handen hade jag hellre haft ett litet i. Det är ju trots allt inte två ord, det hör ju ihop. Känn in.
Men skit samma, den sitter där den sitter och är ett fint minne med en fin vän.
Blir vi osams skriver jag bara till "gen sorg för mig" eller liknande. ;)

Sen tog jag visst inte mer bilder den dagen. Men vi såg iaf säkert! (och tyvärr inte Noah and the whale, hur tänkte jag?) sen drack vi nog fasen tusen öl i öltältet.
Sen den där cååny west, jävla show!

Jag och Elin åkte o kollade på Fibes oh Fibes och det var kul att vi gjorde nåt mer, även om all deras musik låter som introt till cosby.

Nåväl, nu ska jag gå och köpa helosan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar