måndag 1 augusti 2011

Gummibåtsrace

I vanlig ordning är bilderna stulna från diverse bloggar och faceboox, men då jag figurerar på bilden känns det som att jag har rätt att publicera. Nåja, det är Elin jag stulit från igen. Och lite annat folk också.
Jag och Sandarn in action. Här ser ni ju hur gött jag har det. Sandra ror och jag chillar! 



Sen missade Sandarn att meddela att en gren var på väg rakt mot oss, så det blev en liten bakåtvolt ner i 
vattnet för min del. 


Ungefär såhär kallt var det när vi kom i land. Men vi var peppa ändå, jag lånade kläder av alla möjliga och brände hål i Chrilles tröja, typiskt! Nu ska jag sy ihop den så fint, med en härlig lapp-surprise! :) 

Inväntar med spänning bilderna från engångskameran som är klara vid halv tolv. Sen blir det lunch, har mat för ett helt kompani över från Thai Hoa igår, HELVETE va gott det ska bli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar