fredag 26 augusti 2011

Och jag har lämnat allt som tynger mig på vägen hem till dig.

Sitter och lyssnar på lite Håkan och väntar på att klockan ska bli sex så att jag kan börja sminka mig.
Det är så sjukt varmt idag, hur tänkte vädret? Fantastiskt, visst...men nu börjar ju jag bli sugen på att använda lite varmare tröjor och snygga jackor. Men dom får väl vänta.

Snart ska det ätas kräftor hos Tanja. Jag ska ner på Ica o se om det är värt att unna sig ett par färskingar. Jag har redan haft den trevligaste kräftätar-middagen på väldigt länge i år.
Tror det blir mer fokus på vinet på dagens faktiskt.

Sen ska Mjölbykalaset gynnas. Så måste man göra när det väl händer nåt..och vips så fick den där vita helgen som planerades i söndags skjutas på. När ska man ha tid med sånt?

Roligt nästan jämt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar