fredag 21 oktober 2011

En bra helg, det känner jag på mig.

Jag tror det här kommer bli en himla bra helg.

Idag ska jag åka till kärleken och kolla på Idol (Helt och hållet mitt förslag, jag vill understryka att Christian INTE tittar på idol, för det är omanligt.)
Sen har han tydligen fixar I Annelie också, HUR bra? Kära nån, jag hör bara Joel och Don "CCChhhhaaaaaaa" o "tjingtjong Annelie" kommer dö fredagsmys-döden.

Sen blir det lördag och det vankas något snowboard-jippo i Lkpg. Egentligen tycker jag mest det där innefattar kyla och alldeles för många cigaretter, men eftersom jag ska hållas i Linköping på lördagkväll så tror jag att det blir görbra att börja lördagen, utvilad och härlig med ganska tidig öl och tjusigt folk.

Sen styrs det mot Pernilla. Där jag kan tänka mig att det blir rökning under fläkten, stora vinglas, fantastiskt Pernilla-fnitter och lite Irlands-prat (Ska vi alltid hålla på så så fort vi blir fulla?)
Sen utgång. Jag som inte hade en krona till sånt här, men vad gör man? Det är ju bara helg en gång i veckan.

Oj, vad jag känner in! O det som är massa massa timmar kvar till helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar