onsdag 12 oktober 2011

Ta er igenom den här ni, om ni kan!

1. Hur gammal är du om fem år?
31. Galet. 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Ganska många faktiskt. Men mest tid med Chrille skulle jag tro. Hon bjöd på så många kaffedroppar!

3. Hur lång är du?

179.5 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Halva Livet är en schlager innan jag somnade igår. (Eller okejdå, en tiondel kanske)


5. Vem ringde du senast?
Elinelin


6. Vem ringde dig senast?
Christian

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Kommer snart!


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Bägge båda. 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda


10. När såg du senast din mamma?
När hon bjöd mig på lunch idag. 


11. Vilken ögonfärg har du?
Brungröna säger dom. 

12. När vaknade du i dag?
Först strax innan 6 när Christian åkte, sen igen strax efter sju.


13. Vilken är din favoritjulsång?
Fairytale of New York (Är det egentligen en julsång? Jag förknippar den med julen iaf)

14. Vilken är din favoritplats?

Jag vet inte. Aldrig gå in för att bara trivas på en plats. 


15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet inte det heller. Nånstans där jag fryser. 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Inte en aning. 


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Förmodligen den där hanen som jag är kär i. För han är ju inte riktigt som han ska. ;)


19. Hur stor är din säng?
Kan det vara en 120-säng? 

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar. Förstår mig inte på hur man kan ha något annat. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med. 


22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två


23. Hur många landskap har du bott i?fyra tror jag. 


24. Vilka städer har du bott i?
Boxholm, Killarney, Malmö, Halmstad, Stockholm, Uppsala, Mjölby

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor. 

26. Är du social?

Cp-fråga. 


27. Vilken är din favoritglass?
Daim. 


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Irish coffee 


29. Tycker du om kinamat?
Näe, inget vidare faktiskt. Om det är just Kinamat man menar. 

30. Tycker du om kaffe?
Ja.

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe med lite mjölk i. 

32. Sover du på någon särskild sida?

Typ alla. 

33. Kan du spela poker?
Ja, det skulle jag väl kunna klara mig igenom med hedern i behåll. 

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja. 


35. Är du en beroendemänniska?
Näe. Jag röker o röker o röker o ändå kan jag vara utan i några dagar. 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Yes. MotherMartinFucker


37. Vill du ha barn?
Det beror på. Men ja. 


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Rövarspråket. 


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej. 

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet. 


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Parteeeey


42. Äger du dyrbara smycken?
Ehh, nej. 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Som går just nu? Vem vet mest, Erik o Mackan. 

44. Kan du rulla med tungan?
Ja. 

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Drömmen. När hon är på "rätt" humör finns det ingen hejd. 


46. Sover du med gosedjur?
Näe. 

47. Vad har du för ringsignal?

Iphone-standard. 


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte sen jag var bebis. Men sen jag var mindre. 



49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mens? 

50. Flirtar du mycket?

Nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
Byter man oljan? trodde man fyllde på. Men jag har nog aldrig gjort nåt av det. 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nopp. Peppar, peppar.


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Shit, vad längesen jag läste. Ingen aning. 


54. Läser du dagstidningen?
Ja. Fast inte i tidningsform. 


56. Dansar du i bilen?
Den här listan har jag gjort nån gång innan tror jag. Känner igen vissa frågor. Dansar dock inte i bilen. 


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

"Välkomna!"

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

En vecka kanske. 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Elin skjutsade hem mig!


63. Vad lyssnar du på just nu?
Kylen som låter. 

64. Har du varit med i tidningen?

Ja. DNs förstasida bl.a. 

66. Vem såg dig naken senast?

Christian. 

67. Vad är det för färg på din tandborste?

Blå kanske? 

68. Hur imponerar man på dig?

Man spexar. 


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Den jag känner för att prata med just då. 


70. Har du någon piercing?
Örat

72. Civilstånd?

Jävligt nöjd. O ihop. 

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

Facebook, jobb-mailen, aftonbladet, bloggar, bloglovin, sverigesradio. 

75.  Ångrar du någonting du gjort?

Nej.


79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Häst, hund, katt


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

Näe, skittråkigt. 


81. Svär du ofta?
Typ jämt. 

83. Kan du åka slalom?

Ja

84. Vad har du ätit i dag?

frukost, lunch, negerbollar, Max. 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Men orka. 


87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Som sagt. 


88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är bäst. 


89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag egentligen inte är riktigt bäst på allt. 


91. Saknar du något?
Yes, indeed. 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Birthdays are good for you. Statistics show that the people who have the most live the longest.


93. Vad gör dig ledsen?
Ganska lite faktiskt. Orättvisa, världen när den är cp och om jag slår mig.

94. Vad gör dig glad?
Stenkastarna, att Drömmen ska flytta hit, att jag är kär i en hane som är kär tillbaks och att livet är gött!


99. Vem är din förebild?
Your mama. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar