torsdag 20 oktober 2011

På promenad genom stan.

Igår, när det var som kallast och när jag var som snorigast, bestämde jag och Chrille2 oss för att gå en promenad i Vadstena.

Vi gick o kollade på det där lägenhetshuset som Sofia bodde i under viss gymnasietid. Där fetfesten var då Äckel-Eddie pissade i pump-tvålen (som jag sen tvättade av mig sminket med) och när saker slängdes ut genom fönstret.

Vi hittade dit och det slog mig hur många grannar vi måste stört. Jag hade för mig att det var ett alldeles ensamt hus, med ett alldeles ensamt fönster och i det bodde en alldeles ensam Sofia. Ingen att störa liksom. Men vi levde ju apa, så vi måste ju stört typ alla.

Kul att se iaf. Så här i nyktert tillstånd, och i lite äldre tillstånd.
Sen att Lasso o Jolen ska flytta till just Vadstena är ju fantastiskt fint.

1 kommentar:

  1. Han ollade dessutom EN av alla mina tops. Varje gång jag använde en tänkte jag "undrar om jag får eddies snopp på ögat idag"..

    SvaraRadera