onsdag 5 oktober 2011

Vad hände?

Igår tog jag mina rödmålade naglar och åkte till Christian. När vi var på Konsum i Vadstena hittade jag vad jag sökte igenom hela Mjölby efter i söndags.

Nämligen..Frida! But why? tänker ni...Är inte den för typ fjortonåringar. Jo. Men this is why:
Jag orkar inte ens skämmas över det. Jag gjorde det så att det räckte när jag betalade tidningen. (Eller nu var det ju Qrizz som gjorde det kom jag på. Han förstod inte ens vad det rörde sig om så han skämdes nog inte alls)

Nåja. Nog om detta. (Ganska underhållande att läsa "frågor om sex" och sånt. sötnötar fjortonåringar! Och Hur fan kan Ulrik Munter vara Sveriges sexigaste man enligt Frida? Han är typ tolv. Alexander Skarsgård var typ på plats 20. Vad har boarn för smak nu för tiden?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar