måndag 24 oktober 2011

Helg och helger framöver.

Okejdå. Det var en mycket bra helg!
I fredags kollade jag och Christian på Idol och gjorde sånna där ihop-iga saker. Drack cola och dippade grönsaker. Det var mysigt!

Lördagen började perfekt. En promenad och 14 minuter i solariet, sen frukost och fix och hämta Eric och Sandra i Mjölby för att åka till Lkpg och kolla på snowboard. Det var inget vidare, så vi gick och åt mat istället. Sen till pernilla och förfest och sen Harrys.

Igår hann jag med hela första säsongen av Solsidan i Linköping innan jag begav mig till Vadstena och åt lax och kollade på Scream 4. Som Lucas, tror jag det var, sagt tidigare så var det som en enda stor reklamfilm för Apple. Eller så var varenda person i filmen smart nog att välja Iphone och Mac. Precis som jag.

Nu är det måndag igen och min plan är att spara pengar framöver. Novmber och december känns som månader med mycket utgifter (Örebro i helgen och sen min o Elinelins fest i slutet där. December av naturliga skäl så som julafton o Åre-resa.)
Därför bestämmer jag här och nu att endast kosta på mig en festdag av två å helgerna. Samt att hänga med Christian då han har jour så att det inte blir minsta möjlighet till utgift då.
Vi får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar