onsdag 19 oktober 2011

Hur tänkte kroppen?

Jag kan ju inte vara riktigt sjuk måndag, sen piggare tisdag och sen riktigt risig igen idag. Hur tänkte kroppen?
Kände mig som världens grinigaste tjej i morse när jag knappt tittade eller pratade med Christian utan bara stormade in i duschen, klagade lite och sen drack en litenlitenlitenliten klunk kaffe (snyggot som hade dukat fram frukost med ägg o grejer.)
Detta ångrar jag såklart nu, nu hade jag ungefär hånglat ihjäl honom om han var här.

Istället läser jag det Drömmen skrivit och tänker att men kära nån, det är precis samma vi har. förkyld som ett cp. Det började med lite ont i halsen och ungefär igår, ja då jävlar kom snoret. Snor precis överallt.

Det känns som jag aldrig ska bli frisk igen, nånsin!

Men istället äter jag Ben & Jerrys med frusna bär. Det är rätt gött det också!
Nähä, om man skulle ta o snyta sig lite. Torrsnyta sig kanske man kan aklla det. Händer inte ett skit i näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar