måndag 10 oktober 2011

Hoppas det bästa...

Jag får inte kontakt med någon. Ingen svarar mig, nånstans. Jag har ringt min Christian som inte svarat på ungefär sex timmar och stenkastarna svarar inte nånstans de heller.

Jag går då och då in på corren.se eftersom jag lever efter "hoppas det bästa vänta det värsta" Men allt som hänt där är att tre personer är på rymmen efter att ha rånat en guldsmedsaffär i Lkpg. Kan det vara Christian och några stenkastare tror ni?

Det värsta jag väntar är att jag är ensam kvar på jorden. Alternativt att tiden har stannat och att jag bara inte märkt det än. För just nu är det verkligen bara mig själv som jag vet finns och lever.

Det bästa jag hoppas är att alla håller på att styra upp en överraskningsfest bara för mig. Bara för att dom gillar mig så mycket. Hur bra vore inte det?

Ni kan komma fram nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar