onsdag 18 januari 2012

Bra tisdag.

Igår var en mycket bra dag! Fick ny säng och var och tränade. På torsdag är det dags igen! Inte för ny säng då, utan för träning.

Sov som en liten prinsessa inatt, självklart förstår jag att mycket sitter psykiskt. Jag kanske inte var mer utvilad än vanligt i morse när jag vaknade, men det kändes så. Och det är ju bra bara det!

Idag ska jag och Christian ut i Linköping och äta oss mätta eftersom det är sex månader sen jag hämtade hem honom från Harrys. Romantiskt!
Det blir gött att berätta hur vi träffades för eventuella avkommor. (Nu lämnar jag ämnet, med tanke på att Christian åkte ambulans här om dagen för att han hade ont i hjärtat. Man vill ju inte framkalla panikångest-attacker.) ;)

Nåja, nu ska jag jobba rumpan av mig, för Qrizz kommer redan klockan två. Göddig den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar