torsdag 19 januari 2012

Myspys.

Igår kom alltså Christian till Mjölby och vi skulle ha det gött, eftersom det gått sex månader sen vi sågs första gången.
Vi drack bubbel och tittade på min egen inspelade film ifrån när jag, Vickan, Pernilla och Marina är på kryssning och tvingar Måns Zelmerlöw att dansa för kameran.
Alltså jag dör. Hur pinsam är man när man är full? Jag led varenda sekund.

Sen tåget in till Linköping, hejade på Frida och sen till vårt älskade tapas-ställe.
Åt upp varenda bit och sen drack vi några glas till inne i stan innan vi åkte halv elva tåget hem och la oss på min superdupersköna säng. Alltså jag älskar den!


Idag ska jag och Drömmen på vårt andra pass i våra nya liv. Step. Lägligt att träningsvärken i vaderna kom idag, två dagar efter förra passset. Jag som trodde jag kom lindrigt undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar