onsdag 25 januari 2012

Pigg av träning?

Jag är inte ens lite trött. Gick upp sex i morse och brukar vanligtvis somna innan tio. Men här sitter jag, som ett tänt ljus. Har kollat på hela jäkla Elsas värld (12 avsnitt) och nu betalt alla mina räkningar.

Jag har till o med smsat till Christian i hopp om att han ska vakna av det, det har han inte gjort och nu vågar jag inte försöka fler gånger, kan inte komma på fler ursäkter än typ "Godnatt älskling, jag kan inte sova. Stackars mig" att höra av mig såhär runt midnatt.

Typiskt. Det är väl det här att man blir så himla pigg och härlig av att träna?

Sen är det konstigt att varenda gång jag är med Christian så slocknar jag som ett ljus vid niohugget, och varenda gång jag inte är med honom så kan jag aldrig sova.

Nåja, nu ska jag lägga mig ner och njuta av att jag har en skön säng. Det är det ju faktiskt inte full fokus på när man sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar