tisdag 17 januari 2012

En dusch. Inte vilken som helst.

Jag ska dela med mig om en dusch jag har tagit.

I lördags var jag migränbakis och kräktes och gick som en parantes och ojade mig. Då bestämde jag mig för att kliva in i duschen. Där stod jag, likt en banan i kroppen och jävlarimig. Alltså när varma duschstrålar rann över mitt migränhuvud så rös jag precis överallt. Det kändes som hjärnan masserades. LÄTT den bästa duschen jag tagit nånsin. Och LÄTT topp fem av skönaste känslan jag någonsin upplevt. Tusen gånger bättre än att kissa när man är riktigt jäkla kissnödig.

Alltså denna dusch... jag kommer bli deprimerad för att jag aldrig får uppleva sån njutning igen. Jag pratade om den i säkert en kvart med Christian sen. Stackars er som aldrig upplevt detta. Jag stod som en grottmänniska i duschen, men munnen halvt öppen och darrandes på läppen. Och så lät jag av välbehag.

Alltså ge mig migrän igen så jag får återuppleva detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar