måndag 16 januari 2012

Lördagen den fjortonde.

Helgen fortsatte och det blev lördag. Jäklar i min lilla låda, vad jag mådde dåligt till en början. Kära nån, det var längesen jag lagt mig så klen i bakfyllans grepp.

Men det gick över fort. Redan vid tre-tiden var jag i Vadstena och jag och Christian planerade Tapas-kväll. Alltså så. jäkla. gott. Jag tog ungefär en miljard bilder, några kommer här!







Alltså ni ser ju. Jag vill äta det där igen. Och igen. 
Efter några glas vin och en mätt mage somnade jag som ett litet ljus innan tio och vaknade till liv halv elva dagen efter. Dåligt schleten, som sagt. 

Under söndagen gick vi på promenad med Sofia och Jol och drack kaffe ur reklam-muggar och sen låg vi mest i sängen och kollade på diverse filmer och handbollsmatcher. Skön söndag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar