tisdag 10 januari 2012

Natten ensam.

Inatt vaknade jag. Satt mig upp och tänkte "Vad skönt, jag känner mig inte så bakis" Sen slog det mig att jag drack ju inget igår. Detta tycker jag är en skrämmande insikt. Är jag oftare bakis än vad jag inte är det?

Sen tänkte jag "Onej, Christian är gör-arg för nåt och har lagt sig på soffan" Sen slog det mig, Christian sov ju inte ens hos mig i natt. En trevligare insikt, jag sover oftare med Christian än utan!


Här ligger han ju, mästaren, fast för några veckor sen skulle jag tro. 
Jag har ett sjukt bra tips om man, som jag, alltid använder datorn och tittar på film. "Sover du Christian" besvaras alltid av "nejnejnejnejnejnej" Samma om man sakta, sakta, sakta försöker vända på sig och se efter, så vaknas det. 
Webkameran! Alltså busted. Du sov visst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar