tisdag 24 januari 2012

Guldbaggegala.

Efter Zumban, som faktiskt var rolig såhär med facit i handen. (Jag var så skeptisk första tjugo, men det släppte sen) åkte jag till Christian för Guldbaggegale-kväll.

Det tittade jag på, medan Christian försökte smyg-följa handbollen på nätet.

Jag gillade galan. Förutom så fort någon skulle tacka, men hur kul är det för någon annan än den som vinner och den som blir tackad, egentligen?
Petra Mede ja, jag brukar alltid få en lite lätt kväljning då jag ser henne. Men igår skötte hon det riktigt bra faktiskt. Inte ens sångnumren blev töntiga eller överspelade. Snyggt!

Nu är det tisdag och idag ska jag och Johanna på step, det ska bli så himla gött. Afropowerdance och Zumba i all sin ära, men det är inte konditionsjobbigt på samma sätt som step, så idag ska det bli gött att gå heltjävlaslut från Medley.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar