fredag 25 november 2011

Bilder från då och då.

Jag laddade batterierna i min kamera inför morgondagens fest och hittade en hel del bilder på den redan. Mycket roligt. Mycket dåliga bilder. Vi tittar lite...

Vi börjar med två mindre bra bilder från min systers möhippa.

Samma tillfälle, här är min älskade mamma och minf antastiska faster Ulla. När jag blir gammal ska jag bli precis som Ulla, hon är frän! (O självklart: Blir jag hälften så bra som mamma så är jag mer än nöjd)

Vips så hoppar vi till Caroline och Gustafs bröllop. Här sitter två fina vänner till Carro.. Malin och Maria


Här är det ännu mer bröllop, i båten från kyrkan till festen. En himla festlig färd!

Fader Abraham! Eller pappa Mats.
__________________________





Nu till bildernas bild. Detta är i Göteborg tidigt i somras, eller kanske i våras. Alltså Drömmen på den här bilden, orkante.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar