tisdag 29 november 2011

Blaj.

Tisdag och jag jobbar i Indesign mest hela tiden. Äter en sån där wasaknäcke som är färdig med smak och allt, ni vet en sån där man alltid funderar på vem fasen som köper, och småpratar med mamma som sitter bakom ryggen på mig. 

Nu fick jag precis reda på att jag får lön den 15e den här månaden, jomantackar. Då ska ni få fina julklappar allihop! Tyvärr kommer jag väl inte ha en endaste liten krona kvar efter nyår, men det är en annan historia. 

Sen känns det mest som jag krigar för att få träffa nya bebisar och kommande bebisar. Men nu ger jag upp lite, innan jag stångar sönder mig i envägskommunikation. Ni kan ju alltid höra av er när det är min tur! Eller eventuellt säga att ni inte vill ses alls. 

Nu ska jag jobba vidare innan lunch, kära nån varför handlar jag inte bara. Jag äger knappt en enda matbit. 
Mors!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar