torsdag 10 november 2011

Onsdagkväll med Mr Niceguy.

Igår när klockan väl hade slagit sex åkte jag till världens finaste Christian och han hade fixat Thaisoppa. Den godaste av dom alla. Har ni inte testat den så GÖRT. Nomnomnom.
Sen, efter ett snabb-besök av Christians rara mamma så kollade vi på Blue Valentine som absolut inte förändrade världen på något sätt, men den var väl lite trevlig under tiden vi såg på den. 

Sen åt vi den där kladdkakan som jag bakat. Den smakade mjöl. Eller matbröd. Den smakade iaf inte kladdkaka. Konstig kaka! Nytt recept var det med, så jag återgår till det gamla till nästa gång. 

Sen drack jag whiskey, det var kul! Allt för att bli av med mitt tuggade tuggummi som satt längst bak i halsen. (Det var självklart ingen tuggat tuggummi som satt längst bak i halsen, det var en göddi gegga med bakterier, skulle jag tro) Tilläggas ska att i morse var jag återställd i halsen. Summan av kardemumman; Alkohol löser alla problem! 

Nåja, efter filmen så somnade vi gör-snabbt, efter att ha hunnit säga "Guuuud, jag är verkligen inte trött" ungefär två gånger var. Sen började Christian cp-rycka sådär som man gör precis när man somnar och sen gjorde förmodligen jag detsamma. O där låg vi väl som två cpn o sov resten av natten tänker jag. 

O så gött man sover bredvid honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar