onsdag 16 november 2011

onsdag.

Men hur fort går veckorna? I övermorgon är det fredag igen o helg. Kära nån, hur ska man hinna med?

I helgen vankas det stenfest. Vilken av dagarna det blir är ännu oklart. Och jag som aldrig mer vill känna in en tvådagars i hela mitt liv (det där kommer ändras, det förstår ni va?) gissar att dagen D kommer bli lördag. Iallafall för min del.

Annars lyser solen o det är rätt gött ute! Jag har tydligen börjat röka igen, så jag har kännt in vädret över en cigarett mitt i jobb och tvätt-tid. Usch, jag måste genast sluta röka. Så fort jag känner att jag måste röka så är det inget kul längre, då är det dags att lägga ner. SKulle försöka snusa istället, men det är ju inte alls lika roligt.

Snart ska jag o sis gå o möta pappa o äta lunch och sen nån form av eftermiddagsmöte.

Förresten har jag fått brev ifrån mitt försäkringsbolag, ni minns kanske det där jävla fönstret? Brighta Ellen hade ingen försäkring vid tillfället. Så nu ska det väl komma en saftig summa snart tänker jag. Tur jag levt snålt en hel månad. Synd att ni andra förmodligen inte får en endaste jävla julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar