tisdag 1 november 2011

Olika första november.

Den första november 2010 spenderade jag i Stockholm. En fin helg som såg ut ungefär såhär (plus minus några dagar då, såklart, eftersom det nu kommer bilder från en hel helg)



______________________________
Samma helg 2009 hade jag och Elin Halloweenfest ute på Minnestad. En kväll som slutade i kaos för vissa. 





________________________
2008 gick jag på spelning på Universitetet i Stockholm, där coola Robin med flera spelade. Sofia var och hälsade på och om jag inte minns fel så glömde vi Drömmen på stället? O hon glömde jackan. Eller hur var det där? 
__________________
2007 var vi visst på Statt i Tranås. Det finns galet mycket bilder från den här kvällen nånstans, men det här var den enda jag hittade just nu.
Jag minns att alla alla alla var där. Drömmen, jag, Sverik, Rasmus, Jocke, etc. etc. etc. En jävligt rolig kväll


____________________
2006 bodde jag fortfarande på Parkgatan i Boxholm men hade alldeles för stora tankar för att bo kvar. Jag såg det som en liten mellanlandning innan flytten till Stockholm januari 2007. Jävlar vad jag låg där och längtade bort på nätterna. Nästan så jag glömde bort hur kul det faktiskt var under tiden. Hos Vixan spelades det Buzz, Drömmen bodde några dörrar bort och Matte precis under mig.
Just den här helgen finns det en hel del fulbilder, kära nån hur tänkte vi när vi gick på Statt sådär?



Det känns som att Drömmen och Pat hånglade den här kvällen, har jag bara drömt det? Tittar man på dom så ser man ju att det är ju inte en häst hemma i någons stall, så det kanske var så. 

______________________________
det var så många år jag hade dokumenterat. Kära nån, vad kul man har jämt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar