måndag 21 november 2011

Så himla bra söndag!

Efter att ha somnat vid halv elva i lördags så vaknade vi tidigt igår. Åt frukost i sängen framför Svampbob Fyrkant och sen gjorde vi oss lite snyggare och gick till Christians mamma och åt lunch. 
Alltså herremingud, vad mätt jag blev. Jag som är typ minst av alla i maten var proppmätt redan efter förrätts-pajen. O sen potatisgratäng o fläskfilé på det. Jag var alldeles snurrig så mätt var jag. Men så gott!

Sen kunde vi inte riktigt röra oss med all mat i magen, så vi gick hem till Christian, parkerade oss i sängen och kollade på Saw 2. Härliga filmer det där! 

Ut o gick en promenad och sen saffransbullar, kaffe och Saw 3. 

Till sist blev det soppa, rostisar och Vem kan slå Filip och fredrik. O så lite rödvin o parmesan. Alltså jag orkar inte, så jävla gott. 

Ni hör ju, bästa söndagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar