onsdag 30 november 2011

Onsdag.

Dagen började inget bra. Först vaknade av att jag drömde att Christian stack ner en lapp med sitt telefonnummer i fickan på en servitris när vi var på restaurang. Vilken jävel va! Sen somnade jag om o drömde att han ville visa sig naken för min släkt. Asså vad är det för fel på honom kan man undra? 

Jag vaknade irriterad och tänkte att Morgonpasset får mig ju alltid lite gladare. Men då är det den där jäkla Torehamamr som sänder. Alltså vem orkar med honom. Grrr. 

Jag vägde upp det hela genom att äta frukost extra länge. Fil med frööön, juice, kaffe, macka. Och sen göra mig lite extra fin innan jag gick till jobbet. 

Sen så pratade jag med min kärlek och när jag kom på att jag ska få sova i världens finaste armar i natt så känns det lite bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar