fredag 25 november 2011

Saw IV

Två kvällar i rad har jag och Christian försökt kolla på Saw IV. Somnad ungefär vid samma tillfälle båda gångerna (typ 12 minuter in i filmen). Jag tänker lite...kan det vara bra för det undermedvetna att sova till en film som Saw? Tänk om vi blir fel i huvudet båda två. 

På tal om det så såg vi 111111 i förrgår. (Samma regissör som vissa av Saw-filmerna, där av på-tal-om-det'andet)
Den var riktigt dålig. Eller jag tycker det. Jag var inte ens rädd en halv gång. Men sen ska det nämnas att demoner och sånt är inte min grej när det gäller skräckfilmer. Besatthet och allt det där kristna, präster ni vet. 
Men är man rädd för sånt är den tydligen bra. Har både en syster, svåger och pojkvän som tydligen är rädda för demoner. Jävligt rädda för demoner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar