måndag 14 mars 2011

Dag 11

Bild på mig och min bästa vän.

Jag har tusen bästa vänner. Och ni är så fina allihop så det känns som jag lurar er, snart inser ni att "herregud, varför umgås vi med Ellen. Hon är väl inget. Jämfört med oss" Fram tills jag blir avslöjad så ska jag njuta av varenda sekund av er närvaro. Precis som i helgen. O fantastiska helg!

Denna överskrift är skriven i singular. "Min bästa vän" riktar mot att det ska vara en person. Och därför väljer jag den som jag umgås med mest, Elin. Den jag ringer först om jag kommer på ett äventyr. (Eller förlåt, smsar. Det går ju aldrig att ringa Elinelin) Den jag ringer först för att utvärdera en utekväll och den jag alltid har koll på var hon är. Om jag inte är på samma ställe, vilket jag oftast är.
Det här är bland det fulaste jag vet. Och kanske det roligaste.  
Det känns lite som att välja bland sina barn (som jag iofs inte har några) Ni är bäst allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar