onsdag 9 mars 2011

Nöjd

Jag är jävligt nöjd med mig själv för jag tog mig iväg och tränade helt utan att Elin var med. Först tänkte jag att Näe, det får vara tills på fredag. Men så tänkt jag om och tog mig i kragen.

O tur var det, för svetten rann. Mycket kondition och ben idag. Det gick bra och hur roligt är det inte när man märker att man orkar mer och mer? Fantastiskt.

På fredag kör vi igen.

Efter jag hade tränat färgade jag mattes hår och åt och nu sitter jag hos mamma. Hon är hemma igen (fick åka tillbaka en sväng till sjukhuset för er som missat det)
Men hon sover så hårt att hon inte hörde att jag kom in ropade "hallå" tittade in i sovrummet, viskade "mamma" och nu har varit här i en kvart ungefär.
Hon måste vara helt slut! Med all rätt.

Stockholm på fredag! Jihuu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar