måndag 28 mars 2011

Dag 19

Innehållet i min väska.

Oj, vad jag har väntat lite nervöst på den här punkten. Har nämligen bestämt att jag ska rensa väskan samtidigt. Jag har ingen aning om allt som gömmer sig i den, så jag är mer spänd än ni!



Här är han. Nu kör vi:
• plånbok
• en snusdosa med En torr, osnusad snus i (slängs nu)
• ett svart diadem. (känner inte igen. Nån som äger det?)
• hårborste
• kvitto från kinarestsurang i Örebro. (slängs)
• tuggummin
• ett tomt ciggpaket (slängs)
• en tågbiljett Mjölby-Örebro (slängs)
• kalender
• lurar, skydd o två laddare till min iphone.
• tamponger
• ett usb-minne



• två Ipren
• nässpray
• en komihåg-lapp om hur man tar emot ärenden.
• en poker marker.
• ett kvitto på en Håkan-biljett från Cloetta Center
• ett kvitto på Kerstin
• spegel
• bankdosa
• solarie-ögon-skydd
• en jävla massa kort
• fyra pennor

Och det var allt, förutom en massa skräp i botten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar