måndag 7 mars 2011

Musik från förr.

Igår när jag körde hem mig och Elin från Göteborg så var jag på världens bästa åka-bil-ensam-humör. Nu var jag ju inte ensam, men Elin somnade det första hon gjorde så jag spelade mina gamla skivor och insåg att The Mo - Cityheart är en grym åka-bil-skiva. Och vapnet! Jag har inte lyssnat på dom på tusen år. Underbara vapnet!






Sen kom vi till Jönköping och solen sken och det var vårigt i luften. Ni fattar va? Det kommer bli vår i år igen. Och vi har hela härligheten framför oss.
Varenda dag som går är lite, lite ljusare och tar oss lite, lite närmare ljumna sommarkvällar med ett glas vin i en park eller på en klippa.

2011 är ett fantastiskt år hitills, jag har inte en enda grej att klaga på när jag tänker efter. Mamma får Iofs gärna bli helt återställd. Men det är bara en liten tidsfråga.

Nu är jag på väg till Örebro där jag ska träffa Linn och sen gå på Barnrättsdagarna. Under tiden lyssnar jag på detta






O man blir ju så nostalgisk så att man dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar