måndag 21 mars 2011

Mitt liv enligt Håkan Hellström

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.

Är du man eller kvinna?:
- Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Beskriv dig själv:
- 2 steg från Paradise
 
Hur du känner dig:
- Mississippi kan vänta

Beskriv stället där du bor:
- Långa vägar

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
- Jag har varit i alla städer.

Hur du helst transporterar dig:
- En vän med en bil

Din bästa vän är:
- Min Huckleberry vän

Du och dina bästa vänner är:
- Saknade te havs

Hur är vädret?:
- Himmel blå, himmel blå

Favorit-tid på dagen:
- För en lång lång tid

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?:
- Zigenarliv dreamin

Hur är livet enligt dig?:
- Tro och tvivel

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
- Det här är min tid

Din rädsla:
- Det dom aldrig nämner

Ditt bästa råd:
- Flyg du lilla fjäril

Tanke för dagen:
- Jag vill ha allting

Hur du skulle vilja dö:
- Precis som Romeo

Din själs nuvarande tillstånd:
- Äntligen på väg
 
Ditt motto:
- Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Hur du känner dig:
- Jag var bara inte gjord för dessa dar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar