onsdag 16 mars 2011

En lista.

Jag måste ta en paus ifrån skrivarna här på kontoret annars ballar jag ur. Först funkar ingen i tusen år och nu slutar dom aldrig skriva ut papper, förutom att vart annat fastnar.

Nåja, för att stilla min ilska kommer här en lista.
1. Vad dricker du till frukost? Kaffe
2. Sover du på någon särskild sida? Av sängen, eller av mig? Jag börjar alltid på vänster sida (av mig) och sen när jag vänder till höger sida så är det sekunder vi pratar, innan jag somnar.
3. Kan du spela poker? Ja
4. Tycker du om att mysa? Jag är ganska ofysisk, men jag har lärt mig. Men mysa gillar jag såklart. Det gör väl alla?
5. Är du en beroendemänniska? Jag blir inte beroende. Ibland blir jag besatt. Men inte beroende.
6. Känner du någon med samma födelsedag som din? Martin Motherfucker
7. Vill du ha barn? Ja, verkligen.
8. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, rövarspråket, tvärtomspråket, isprikit.
9. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp
10. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Havet. Havet.
11. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen.
12. Äger du dyra smycken? Hahahaha. Jag tror knappt jag äger ett smycke
14. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jag är hungrig, jag minns inte. men det måste varit kaffe vid ett-tiden.
15. Vem är den roligaste människan du känner? Jag utnämnde ju någon, någongång, någonstans. Fan, jag minns inte. Men Gräsklippar'n är rolig. Honom säger vi sålänge.
16. Välj ett ärr på din kropp? Har ett i armbågen, efter en skruv vid ett benbrott.
17. Vad har du för ringsignal? Den där vanliga Iphone. Jag vill ha Erik o Mackan - Det tuttar upptaget, men jag fattar inte hur man gör på iPhone.
18. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag är tveksam till det, men Minnestad ska städas ur, så det märker vi.
19. Flirtar du mycket? Nej. Eller vafan, det gör jag kanske. Eller jag vet inte.
20. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen. Tror jag.
21. Kan du byta olja på bilen? Byter man olja på bilen, jag trodde man fyllde på bara. Det kanske säger allt. 22. Har du fått fortkörningsböter? Näe, aldrig ens blivit stannad av polisen.
23. Vilken var den senaste bok du läste? Shit, det här är så tråkigt. Jag har inte läst på sjukt länge, fast jag är en läsare. Jag minns inte. Kanske Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer.
24. Läser du dagstidningen? Det första jag gör. Dock inte i tidningsform. I iPhone-form
25. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
26. Dansar du i bilen? Vilken trafikfara. Jag sjunger som fan iaf.
27. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3. I detta nu faktiskt.
28. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Till mamma" i almanackan.
29. När var du i kyrkan senast? Kan det ha varit i Uppsala för ett år sen? Minnet sviker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar